top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverDunja van Klaveren

Wat nu!?

16 Mei zou de boeklancering zijn van mijn boek 'De KRACHT van Rammelende Eierstokken'.

Corona heeft roet in het eten gegooid en ik ben nu aan het bedenken wat ik ga doen.

Ik kom vast wel met een creatieve oplossing, Maar ik kan je vertellen dat ik er wel even flink van heb gebaald!

Ik hou wel van een feestje en had er zo veel zin in om de geboorte van mijn boek live te vieren in het bijzijn van mijn geliefden en geïnteresseerden.

Maar Dunja zou Dunja niet zijn om zich weer te herpakken en na te denken over wat dan wel! Ik ga de komende week broeden en hoop dan op een creatieve oplossing.

Heel lief, ik kreeg een appje van iemand die me een hart onder de riem heeft gestoken en spontaan creatief met me mee ging denken. Daar word ik zo blij van. Bijzonder dat er mensen zijn die dat belangeloos doen, recht uit het hart. Daar word ik stil van.

7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page