top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverDunja van Klaveren

Crowdfunding via voordekunst.nl

Bijgewerkt op: 15 jan. 2020


Vrijdag 29 november, mijn crowdfundactie is de lucht in gegaan!

Ik vind het zo ontzettend spannend... Voor het eerst ga ik ook de titel van mijn boek bekend maken.

Al die tijd heb ik de titel bij me gehouden en nu ga ik het delen met de rest van de wereld.

Hoe zullen mensen reageren en willen ze me steunen? Ik hoop het zo.


Bijna een jaar geleden heb ik voor het eerst een donatie gedaan voor een crowdfundactie. Dat was ook via voordekunst.nl voor het project Love Spectrum. Een super mooi boek over diversiteit en liefde, gemaakt door een oude bekende van mij. En nu dan mijn eigen actie, zin in!





25 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page